Bravo I Bravo II Brava Marea Marea Weekend
                            
     
Menu
Naklejki klubowe
Manuale, aktualności, porady, zloty - Blog BBTP&M
YouTube - oficjalny kanał
ShoutBox
Forum
Strona Główna
Użytkownicy
Szukaj
Grupy
Rejestracja

Linki



Gadżety BBTP


Naklejki klubowe


BBTP by Rob3rt


BBTP na FaceBook

...............................................
Polecane strony


MONIT.com.pl


Szybka rejestracja
Użytkownik:
Hasło: Potwierdź Hasło:
E-mail:
Silnik:
Model:
województwo:

Kto jest na Forum
Przez ostatnie 24 godziny byli na forum:
65 Zarejestrowanych, 6 Ukrytych i 5 Gości
Z zarejestrowanych:
Lukas, Piter, marcin1242, adamdw, Anakin, Bartosz, bizon, Blaviken, Bodzio, bogus122, BruceLee_84, Clancy89, dawid141516, debos90, domisf8, fidiasz, Grzebcio, grzejnik777, IGI, jurek269, kicior0612, kondzioldz, Krawiec, Kubson, Lajton, Maciaty, malec_17, maniek75, marek230482, mAST, mat93, mati16v, Michas1906, morskikurak1, moto, Młody, neka, nietoperz, P@bLO, pako, Pascal95GT, pat167, patricks, ponio, PrzemasHGT, QBOSS, radek1986, rafal91, Raoul, Rea, Reggie4ever, rocketnol, S!WY, Sebastian693, Skully, SmoQ, STANKAS, szelbi, sztukas, szyman, Tajsio, VaNs, wolniacz, zamir, Zono
Użytkowników w ostatniej godzinie:6
[ Kto jest na Forum ]
Na Forum jest 5 użytkowników :: 3 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 2 Gości
Zarejestrowani Użytkownicy: maniek75, CCBot/2.0, AhrefsBot/5.0
Najwięcej użytkowników 75 było obecnych Wto 16 Lut, 2010 21:25

Witamy
na stronie o Fiatach Bravo I, Bravo II, Brava, Marea oraz Marea Weekend. Celem tego serwisu jest zbieranie i przetwarzanie wszelkich informacji na tematy związane z Bravo/Brava/Marea. Strona będzie się rozwijać wraz z przybywaniem nowych ludzi, którzy poprzez forum będą dyskutować o wszystkim, co tyczy się Bravo, Brava, Marea. To Wy, użytkownicy najbardziej przyczyniacie się do tworzenia strony, dlatego zapraszam do aktywnego uczestnictwa w "życiu klubowym".

Fiat wraca na rynek z roadsterem
Autor: Marczy @ Czw 19 Lis, 2015 00:57
Panie i Panowie! Po latach oczekiwań w końcu jest spadkobierca jakże pięknej tradycji posiadania przez markę FIAT roadstera w palecie modelowej. 10 lat przyszło czekać na następcę Barchetty. Było warto... Bo to FIAT 124 Spider, RWD i świetny design nawiązujący do pierwowzoru z lat 60-tych :)

"Fiat 124 Spider powstał na bazie najnowszej Mazdy MX-5, jednak błędem byłoby stwierdzenie, że jest to japoński roadster tyle że z doklejonym znaczkiem włoskiej marki."

Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl.../#ixzz3rtH2M81v

Komentarze: 10 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Alfa Romeo Giulia
Autor: Marczy @ Sro 24 Cze, 2015 20:48
Panie i Panowie! Po latach oczekiwań w końcu jest następca 159-tki. Alfa Romeo Giulia dziś miała swoją premierę. Powrót marki do RWD, powrót do włoskich V6, czyżby powrót marki do gry :)

"Jedna z najdłużej i najgoręcej oczekiwanych premier ostatnich lat ujrzała wreszcie światło dzienne. Alfa Romeo Giulia 2015 otwiera nowy rozdział w historii włoskiej marki i zamierza utrzeć nosa starym wyjadaczom segmentu premium. Jej topowa odmiana nosi nazwę Quadrifoglio, wyróżnia się agresywną stylizacją, szeroko wykorzystuje lekkie włókno węglowe, ma idealnie rozłożoną masę, jest zaopatrzona w napęd na tylne lub wszystkie koła, a jej 6-cylindrowe serce prezentuje iście włoski temperament. Turbodoładowany silnik rozwija aż 510 KM i pozwala przyspieszyć do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy.

Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl...3e0jInE94"

https://www.youtube.com/watch?v=umjqhMgD3IQ

https://www.youtube.com/watch?v=kVrhbj9ds3s

Komentarze: 23 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Funkcjonowanie klubu/forum BBTP.pl - wpłaty.
Autor: Lukas @ Wto 02 Cze, 2015 07:30
Witam, zawsze starałem się nie prosić za bardzo o wpłaty jednak kasa na koncie klubowym powoli zanika. Dzisiaj zrobiony został przelew za kolejny rok serwera. Niedługo będziemy potrzebowali dokupić więcej miejsca, bo liczba załączników ciągle się powiększa.


W ostatnim czasie ograniczyliśmy ilość nowych użytkowników rejestrujących się tylko na chwilę. Każdy nowy uczestnik forum jest wpisywany przez admina ręcznie w bazę danych i w pełni weryfikowany mailowo. Dzięki temu ograniczyliśmy ilość spamu (martwych kont, botów, reklamodawców itp.).

Pracujemy społecznie i prosimy o wsparcie. Około 10zł czy więcej to nie majątek. Składka jest w pełni dobrowolna i pozwala nam na dalsze działania.

Temat o wpłatach na forum: http://bbtp.pl/topics61/s...cka-vt30401.htm

Zgodnie z naszymi zasadami, wpłacający otrzymuje zmianę koloru nicka.


Wpłat należy dokonywać na konto:
74 1050 1764 1000 0022 9060 3865
Artur Karbowiak
W TYTULE NALEŻY PODAĆ NICK Z FORUM z dopiskiem: na wsperających klub.


Pozdrawiam serdecznie,
administrator
Lukas
www.bbtp.pl

PS. Jeśli nie chcesz już posiadać swojego konta na bbtp.pl to napisz maila do mnie: lukas@bbtp.pl i napisz swój nick i powiedz co chcesz aby zrobić z Twoim kontem (zawiesić, wykasować itp.)




Komentarze: 9 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Światowa premiera projektu Fiata AEgea
Autor: Lukas @ Czw 21 Maj, 2015 11:59
fiatpress.pl
Samochód, który już od samego początku został zaprojektowany, jako trójbryłowy sedan, łączy harmonię i równowagę linii z dużą przestrzenią.
Włoski styl i technologia Made in Fiat wyróżniać będą ten globalny samochód, zaprojektowany we Włoszech przez Centrum Stylu FCA i opracowany w Turcji przez Tofaş R&D. Produkowany w zakładzie Tofaş w Bursie, w jednym z najbardziej nowoczesnych zakładów przemysłowych na świecie, co potwierdza przyznanie mu Złotego Medalu w ramach World Class Manufacturing.
Stąd nazwa projektu- Fiat Ægea, który jest wyrazem uznania dla Turcji, która od dziesięcioleci odgrywa strategiczną rolę dla Fiat Chrysler Automobiles, stanowiąc symboliczny pomost pomiędzy Wschodem a Zachodem.
W sprzedaży w Turcji od listopada tego roku, a następnie w ponad 40 krajach obszaru EMEA.
Globalny model dla globalnej marki: Fiat przedstawia nowego, kompaktowego sedana, zaprojektowanego we Włoszech przez Centrum Stylu FCA, opracowanego w Turcji wraz z Tofaş R&D, produkowanego w zakładzie w Bursie i przeznaczonego do sprzedaży w ponad 40 krajach obszaru EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Stąd nazwa projektu - Fiat Ægea, która jest wyrazem uznania dla Turcji, która od dziesięcioleci odgrywa strategiczną rolę dla Fiat Chrysler Automobiles, stanowiąc symboliczny pomost pomiędzy Wschodem a Zachodem.

Na miejsce premiery marka wybrała Salon Samochodowy w Stambule, potwierdzając znaczenie, jakiego rynek turecki nabiera w strategii FCA i przypieczętowując współpracę pomiędzy Grupą Fiat a Koç Holding, datującą się od 1968 roku.

Wyraźna jest, zatem, nadrzędna rola tego modelu dla Grupy FCA, która stawia na zwiększenie swojej obecności w regionie EMEA, jak i na utrwalenie bezspornej dominacji Fiata w segmencie kompaktowych sedanów w Turcji, dzięki cechom, takim jak przestronność, ładowność, kompletność gamy i bezkompromisowy styl.

Nowy model Fiata prezentuje się światu, jako wyjątkowe połączenie komfortu, efektywności i technologii. Całość wzboga...

[ Czytaj całość ]
Komentarze: 21 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Fiat Bravo zmienia image marki
Autor: Lukas @ Pon 10 Lis, 2014 09:50
Czy najnowsza premiera Fiata może być zapowiedzią ewolucji designu marki?

Podczas salonu samochodowego w Sao Paulo zaprezentowano najnowsze wcielenie Fiata Bravo. Model ten w ostatnich latach nie cieszy się w Europie spodziewanym przez producenta powodzeniem, ale w krajach Ameryki Południowej sprzedaje się całkiem nieźle.

Fiat tym razem testuje zmiany designu, które wkrótce mogą trafić także na rynek europejski.

Zmieniła się przede wszystkim przednia część pojazdu, która nabrała zdecydowanie lepszego wyglądu. Dynamiczniejszy wlot powietrza, centralnie umieszczone w nim logo marki, zmodyfikowany zderzak i nowe przednie reflektory – to elementy, które mają zmienić image.

Zmodyfikowana została także tylna część nadwozia oraz w znacznie mniejszym stopniu wnętrze pojazdu, które otrzymało nowy system multimedialny.

Do napędu zmodyfikowanego Fiata Bravo sprzedawanego w Brazylii oferowane są dwie jednostki napędowe do wyboru – czterocylindrowe benzynowe 1.8 16V i 1.4 T-Jet. Pierwszy może być dostępny z robotyzowaną pięciostopniową przekładnią Dualogic Plus, a T-Jet z sześciostopniową przekładnią C635, znaną z Alfa Romeo Giulietta.

Fiat Bravo produkowany jest w Brazylii od 2010 roku, a jego sukcesy rynkowe w tej części świata, mogą gwarantować długą przyszłość.

Galeria: http://www.auto-swiat.pl/...age-marki/vbwjt


źródło: http://www.auto-swiat.pl/...age-marki/4kjx9

Komentarze: 10 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Witamy Gość
Obecny czas to Nie 07 Lut, 2016 09:11
Styl forum:

Ostatnie tematy
» oCoupacja 2016 - Kamień Pom. - Łukęcin
» grill
» [S] szkła gładkie nowe DJ soczewka
» [K] Kupię kilka gratów do szyberdachu, maskę
» Kupie halogen lewy i lampę bravo rownież lewa
» [K] Kupię listwę boczną i trójkącik pod progi BRAVO
» ... o rozpórce
» Fiat bravo 1.9 jtd 105 cf-2 SUITE
» Linki hamulca ręcznego
» [K] Znaczek na progi Abarth

Zaloguj
Użytkownik:
Hasło:
Zapamiętaj 
Zapomniałem hasła
Rejestracja

Ostatnie zdjęcia
Takie sobie wnetrze
Wysłał: bogus122
Nie 16 Lut, 2014 21:58
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
Moja Brava ELX
Wysłał: Patryk87
Czw 13 Gru, 2012 19:30
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0

Kto jest na czacie
Na czacie jest 0 użytkowników
[ Zaloguj się by wejść na czat ]

Polecane strony:


Polska Jazda

Ford Escort Team Polska Klub Alfa Romeo
Strona wygenerowana w 0,67 sekundy. Zapytań do SQL: 107


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
bbtp © 2010 Wszelkie prawa zastrzeżone